خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

افزایش سه برابری بودجه قزوین در مقایسه با دو سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۳۱۲

استاندار قزوین گفت: با تلاش مسئولین میزان بودجه و اعتبارات استان اصلاح شده و حدود سه برابر افزایش یافت و در نتیجه در سال جاری از وضعیت بهتری بهره‌مند هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از اداره کل بهزیستی استان کهپیش از ظهر امروز صورت گرفت، گفت: خدمت به ضعفا و نیازمندان در دین از جایگاه بالایی برخوردار است و کارکنان بهزیستی موفق به انجام این کار هستند که البته به دلیل شرایط افتصادی موجود و نیازهای جامعه هدف این کار به صبوری زیادی نیاز دارد.

استاندار قزوین ابراز کرد: مسئولان استان در راستای افزایش اعتبارات سازمان‌ها و نهادهای مختلف تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند و در نتیجه همین امر بودجه استان در مقایسه با سال ۹۸ حدود سه برابر افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در یک دوره به رغم وجود اعتبارات زیاد در سطح کشور، سهم استان قزوین ناچیز بود که با تلاش مسئولان این موضوع اصلاح شده و بودجه استان افزایش یافت و در سال جاری نسبت به سایر استان‌ها از وضعیت بهتری بهره‌مند هستیم و در نتیجه دستگاه‌های اجرایی شرایط بهتری خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در استان قزوین عنوان کرد: در استان قزوین شاهد تعامل و همکاری خوب نهادهای مختلف و همچنین نمایندگان مجلس با مجموعه مدیریتی استان هستیم که تحقق این امر دارای ارزش بالایی است.

جمالی پور گفت: اصحاب رسانه استان در فضایی دور از حاشیه اخبار و مشکلات استان را منعکس کردند و همین موضوع نیز دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز