خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل / تزریق بیش از 90 هزار دوز واکسن کرونا در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۷۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تزریق واکسن کرونا به میزان 90 هزار و 550 دوز در طول واکسیناسیون نوبت اول و دوم در استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اردبیل عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته 33 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی و بستری شدند و خوشبختانه طی مدت یاد شده موارد فوتی با تشخیص کرونا در سطح استان گزارش نشده است.

وی از ترخیص 27 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر جمعا 177 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 40 بیمار وخیم گزارش شده که در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در خصوص آمار تزریق واکسن های کرونا در استان نیز بیان کرد: در نوبت اول برای 66 هزار و 231 نفر واکسن تزریق شده و همچنین در نوبت دوم نیز تعداد 24 هزار و 319 نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند که جمعا از آغاز واکسیناسیون تاکنون 90 هزار و 550 دوز واکسن کرونا در استان مورد استفاده قرار گرفته است.

حبیب زاده در خصوص وضعیت رنگبندی شهرهای استان نیز بیان کرد: بر اساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز