خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان:

ایرادهای مسکن مهر در طرح اقدام ملی مسکن نباید تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۹۳۷

فرماندار همدان گفت: با تجربه مسکن مهر نباید ایرادها در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدعلی محمدی در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان بیان کرد: طرح مسکن مهر بدون تجربه قبلی و با مشکلاتی گوناگون انجام شد که عمدتاً در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این طرح مشکل داشتیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه جانمایی نامناسب مهم‌ترین ایراد طرح‌های مسکن مهر بود، افزود: با تجربه مسکن مهر نباید ایرادها در طرح اقدام ملی مسکن تکرار و هزینه‌های اضافی به مردم تحمیل شود.

وی با اشاره به گزارش راه و شهرسازی استان مبنی بر ثبت‌نام چهار هزار و 900 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در همدان و آغاز سازوکارهای اجرای این طرح، تأکید کرد: انتظار داریم اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان جدی‌تر پیگیری شود و این طرح در حد حرف باقی نماند و کار دیده شود.

محمدی افزود: هنوز تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر نیز مشکلات قانونی و پایان کار دارند که راه و شهرسازی باید به‌صورت موردی بررسی، اقدام حقوقی و مشکل این واحدها را رفع کند.

وی با قدردانی از اقدام اداره تعاون در حل مشکل تعاونی مسکن توان‌یابان ضایعه نخاعی همدان، تصریح کرد: اعتباراتی از بهزیستی و راه و شهرسازی برای تسریع در پیشرفت این طرح تأمین شد که بهزیستی به‌عنوان متولی کار باید ضمن انتخاب پیمانکار قوی، به نحوی اقدام کند که فصل کاری از دست نرود.

فرماندار همدان درخصوص طرح احداث 325 واحد مسکن روستایی مصوبه سفر دکتر نوبخت به همدان گفت: 100 واحد این طرح در مراحل پایانی و آماده‌سازی جهت بهره‌برداری در سفر مجدد وی به استان در آینده نزدیک است و مابقی طرح برابر اعلام بنیاد مسکن طی چهار ماه تکمیل خواهد شد.

وی در پایان افزود: مسکن بحث مهمی است که نیاز به پیگیری و ممارست دارد و پیشبرد کار در این حوزه باید با زمان‌بندی مشخص انجام شود و اعتبارات قابل جذب طرح‌های مسکن نباید بدون اقدام باقی بماند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز