خبرگزاری کار ایران

61 واحد تولیدی همدان در تملک بانک‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۹۳

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان درباره تعداد واحدهای تولیدی در تملک بانک‌های استان همدان خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین امسال 61 واحد در تملک بانک‌های استان قرار داشته است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طوماسی از پرداخت بیش از 46 هزار میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال 99 تا پایان فروردین سال‌جاری خبر داد.

وی بیان کرد: تا پایان فروردین 1400، بیش از 46 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های استان در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان فروردین امسال بیش از 11 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در استان همدان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌های استان همدان از ابتدای سال 99 تا پایان فروردین امسال، 9 هزار و 946 میلیارد ریال در بخش کشاورزی، بیش از 5 هزار و 800 میلیارد ریال در بخش صنعت و معدن، بیش از 4 هزار و 600 میلیارد ریال در بخش مسکن و ساختمان و بیش از 25هزار و 800 میلیارد ریال در بخش خدمات و بازرگانی تسهیلات پرداخت کرده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان با اشاره به مطالبات غیرجاری بانک‌های استان همدان، یادآور شد: مانده مطالبات غیرجاری نظام بانکی استان همدان در پایان فروردین امسال بیش از 11 هزار و 317 میلیارد ریال بوده این درحالی است که مانده این مطالبات در پایان سال گذشته بیش از 10هزار و 297 میلیارد ریال بوده است.

این مسئول درباره تعداد واحدهای تولیدی در تملک بانک‌های استان همدان نیز خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین امسال 61 واحد در تملک بانک‌های استان قرار داشته که بیشترین واحدهای تملک شده به ترتیب با 27 واحد مربوط به بانک کشاورزی، 14 واحد بانک ملی و هشت واحد در تملک بانک صادرات بوده است. همچنین بیشترین واحدهای تملک شده مربوط به شهرستان‌های ملایر و نهاوند با 13 واحد، کبودراهنگ با 9 واحد و اسدآباد با 8 واحد بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز