خبرگزاری کار ایران

اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۷۱

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از اجرای نظام پیشنهادات به منظور ارتقاء بهره وری و مشارکت کارکنان در فعالیت‌های سازنده و درآمدزای این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سنجری در شورای معاونان این نهاد با اشاره به برنامه ریزی استقرار نظام پیشنهادات در این نهاد گفت: مدیریت مشارکتی یکی از نظام های مدیریتی پویاست که نقش مهمی در توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها ایفا می‌کند.

وی افزود: این سیستم یک ابزار اجرایی فکری و عملی برای کلیه اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی می باشد به طوری که همه افراد درباره روش های حل مسائل و ارتقاء بهره‌وری سازمانی، فعالانه اندیشیده و حاصل آن را در قالب طرح ها و پیشنهادها به سازمان ارائه می کنند و به این طریق یک نظام همفکری و هم اندیشی برای رسیدن به اهداف سازمان به وجود می آید.

سنجری ادامه داد: این نظام مبتنی بر اصل انسان مداری برای افکار و خلاقیت های کلیه اعضای سازمان ارزش قائل است و به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد مدیریتی هم از لحاظ نظری و هم از لحاظ عملی آزمون های خود را به طور موفق گذرانده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تصریح کرد: هدف از طراحی نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی توسعه خرد جمعی و افزایش تعلق سازمانی و زمینه سازی برای تحقق مشارکت کارکنان در کارها، ارتقاء بهره وری سازمانی، افزایش کیفیت ارائه خدمات، تامین رضایت کارکنان و مراجعه کنندگان است.

سنجری ارج نهادن به ارزش‌ها، توان و فضایل انسانی را آرمانی ترین هدف و در حقیقت فلسفه این نظام عنوان و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری از یک سو زمینه صرفه جویی، کاهش هزینه ها، بهبود و ابداع روش‌های تازه و تولیدات جدید را در سازمان فراهم کنیم از سوی دیگر افزایش درآمد ها را برای بخش های مختلف این نهاد در پی داشته باشد.

وی با اشاره به درنظر گرفتن تشویق و پاداش برای ایجاد انگیزه در مشارکت کنندکان در نظام پیشنهادات سازمانی یادآور شد: امیدواریم استقرار این سیستم در سازمان و واحدهای تابعه موجب افزایش مشارکت در تصمیم گیری ها، بروز خلاقیت، نوآوری و بهبود انگیزه و روحیه رضایتمندی کارکنان شود و بالندگی فردی و سازمانی را تقویت کند.

در این جلسه همچنین مقرر شد، استقرار نظام نامه‌های مختلفی در جهت ارتقای سیستم های نظارتی، ارزیابی و فعالیت‌ها در سازمان همیاری بررسی و پیاده سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز