خبرگزاری کار ایران

در سال ۱۴۰۰؛

اولین نشست مدیریت استان البرز با کارگزاران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۳۷۹

اولین نشست مدیریت استان البرز با کارگزاران در سال 1400 برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، نخستین نشست مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر استان البرز با کارگزاران با حضور حسین فلاح نژاد  مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و به میزبانی مدیریت  کارگزاری 57121 بخش آسارا برگزار شد.

فلاح نژاد مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در آمارنامه فصلی عملکرد حوزه های مختلف در بین استان‌ها صندوق استان جایگاه مناسبی را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه کارگزاران برای معرفی خدمات صندوق به جامعه هدف بسیار مهم و حیاتی است.

در این نشست، بشیری با اشاره به عملکرد استان در سال گذشته گفت: در سال ۹۹  به همت و تلاش مضاعف همکاران دفتر مدیریت و کارگزاران موفق شدیم  در حوزه های  جدب بیمه شده عملکرد برتر، در روابط عمومی برتر، رشد بیمه شده فعال و نرخ رشد وصول حق بیمه رتبه نخست، در حوزه تمدید بیمه شده رتبه چهارم کشوری را کسب کنیم.

در ادامه بشیری با تاکید بر ابلاغ سهمیه تکلیفی در سال جاری از کارگزاران خواست تا علاوه بر اهتمام در تحقق سهمیه تکلیفی  نسبت به ایجاد ارائه خدمات مطلوب به ذینفعان تلاش کنند.

وی بررسی  عملکرد کارگزاران در حوزه های مختلف کارگزاری های برتر سال 99 را معرفی و سهمیه تکلیفی سال پیش رو را به آنها اعلام کرد.

بشیری با اشاره به فعالیت موثر کارگزاری 57047 در فضای مجازی گفت : با توجه به عدم امکان حضور چهره به چهره  در روستاها  بخاطر کرونا تمامی همکاران باید از ظرفیت  فضای مجازی برای پاسخگویی و نزدیک شدن به جامعه هدف بهره ببرند.

در پایان این نشست از همکاران و کارگزاران برتر شش ماهه دوم سال ۱۳۹۹ تقدیر شد

کارگزاری ۵۷۱۲۳ ( کسب رتبه نخست جذب بیمه شده)

 کارگزاری ۵۷۰۳۸ (کسب رتبه دوم جذب بیمه شده ) 

کارگزاری ۵۷۱۲۱ (کسب رتبه نخست اجرای طرح دِه گردشی )

کارگزاری ۵۷۰۴۷ (کسب رتبه نخست رشد بیمه شدگان فعال و استفاده بهینه از فضای مجازی)

 کارگزاری ۵۷۱۲۶ ( کسب رتبه نخست رشد تمدید بیمه شدگان)

داداشی(کسب رتبه برتر روابط عمومی )

نباتچی احمدی( کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز