خبرگزاری کار ایران

حضور بیش از یک هزار و 300 نفر از بانوان البرزی در آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۳۵۴

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان البرز گفت: از ابتدای سالجاری، تعداد یک هزار و 328 نفر از بانوان البرزی در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا زیدی با اعلام این خبر گفت: آزمون های هماهنگ سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای  استان در بخش‌های دولتی و خصوصی و در حوزه‌های خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر برگزار می شود که از ابتدای سالجاری تعداد یک هزار و 328 نفر از بانوان البرزی در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت کرده که از این تعداد، 716 نفر مربوط به بخش خدمات، 134 نفر بخش صنعت، 183 نفر بخش کشاورزی و 295 نفر هم مربوط به بخش فرهنگ و هنر است.  

زیدی با اشاره به اینکه آزمون های صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به صورت الکترونیکی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به پورتال سازمان به نشانی portaltvto.com می توانند اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورند. 

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در استان برای ایجاد عدالت آموزشی و بهره مندی هر چه بیشتر بانوان از خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای، شاهد نقش آفرینی روزافزون آنان در بحث اشتغال و توسعه استان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز