خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه نخست سالجاری صورت گرفت؛

رشد 35 درصدی عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۳۷

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از رشد 35 درصدی عملکرد آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و آموزشگا‌‌‌ه‌های آزاد این اداره کل در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا، تقی غیاثی تبار مدیر کل در تشریح عملکرد 6 ماهه نخست سالجاری بخش‌های مختلف آموزشی دولتی و آموزشگاههای آزاد تحت نظارت این اداره کل خاطرنشان کرد: 11هزار و 908 نفر از متقاضیان مهارت آموزی استان البرز در بخش دولتی از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند.

وی همچنین در خصوص عملکرد آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان در 6ماهه امسال گفت: 18هزار و 259نفر نیز در 380 آموزشگاه آزاد فعال تحت پوشش این اداره کل آموزشهای مهارتی قرار گرفته اند که مجموع عملکرد بخش دولتی و غیر دولتی، 30هزار و 167 نفر و نسبت به مدت مشابه سال 97 از رشد 35 درصدی برخوردار بوده است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز مجموع نفرات آموزش دیده 6ماهه اول سال 98 در بخش مراکز ثابت را 5هزار و 982 نفر، پایگاههای سیار شهری 832نفر، صنایع هزار و 354نفر، پادگان 745نفر، زندان 976 نفر، روستا 448 نفر، عشایر 32 نفر، سکونتگاههای غیر رسمی 447 نفر، آموزش در دانشگاهها 391نفر، مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی 295نفر و مهارت آموزی در محیط کار واقعی را 406 نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز