خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک:

مبتلایان جدید کرونایی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) پذیرش نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۴۳

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک گفت: مبتلایان جدید کرونایی در این بیمارستان پذیرش نمی شود و در حال حاضر تنها بیماران قبلی کرونایی تا زمان ترخیص مراقبت های لازم و خدمات درمانی را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام محمودیه افزود: به دلیل اینکه مرکز درمانی و آموزشی حضرت ولیعصر (عج) اراک به عنوان سانتر تروما (تصادف) و ارتوپد استان فعالیت دارد، این تصمیم اتخاذ شده و از این پس بیماران جدید کرونایی در این بیمارستان بستری نمی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع، اورژانس های بیمارستان ولیعصر (عج) از بیماران کرونایی خالی شده و روند گذشته خود را آغاز کرده است. هم اکنون حدود ۳۵ بیمار کرونایی، در بخش های بستری نورولوژی و ICU این بیمارستان تحت نظارت و درمان قرار دارند.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک اظهار داشت: کادر درمان بی وقفه در مراقبت از این بیماران تمام توان خود را به کار گرفته اند و تا نابودی و ریشه کنی این ویروس و بیماری از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

محمودیه تصریح کرد: همکاران بهداشت نیز با سرعت و دقت در حال واکسیناسیون افراد و گروه های هدف هستند تا آمار متوفیان کرونایی کاهش یابد، اما در این میان می طلبد که شهروندان وظیفه اجتماعی مهم خویش که همان رعایت پروتکل های بهداشتی است را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان هفته و روزهای ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر، از همه هم استانی ها انتظار می‌رود از هر گونه مسافرت و دورهمی خودداری کنند تا شرایط بیماری از وضعیت کنونی دشوارتر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز