خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و داروی قزوین خبر داد:

استفاده از سامانه "تی تک" برای یافتن داروهای کمیاب در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۱۲

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از نرم افزار TTAC می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تعیین وضعیت توزیع داروهایی که در تهیه آن مشکل دارند، اقدام کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، حامد چیت سازان با اشاره به کاربرد سامانه "تی تک" برای بیماران نیازمند دارو گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و با استفاده از نرم افزار TTAC می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تعیین وضعیت توزیع داروهایی که در تهیه آن مشکل دارند، اقدام کنند.

مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه در خصوص دسترسی به نرم افزار مذکور بیان کرد: کافی است در نرم افزار کافه بازار و یا play store عبارت ttac app جستجو شود و پس از دانلود نرم افزار( لوگو به صورت سیب سلامت بوده که روی آن عبارت TTAC درج شده است) در قسمت داروهای کمیاب، نام داروی مورد نظر جستجو شود.

وی افزود: در ادامه باید نوع دارو انتخاب شده و مکان نما و برچسب اصالت تایید شود، در نهایت داروخانه‌هایی که در طی چند ساعت تا چند روز اخیر اقدام به تحویل دارو کرده‌اند، رویت می‌شود.

این مسئول در مورد برچسب اصالت کالا گفت: برچسب رهگیری اصالت کالا، دارای شناسه رهگیری است که دارای یک کد ۲۰ رقمی UID یا همان شناسه رهگیری است و برای بررسی آن می‌توان کد مذکور را از طریق وب‌سایت www.ttac.ir کنترل کرد.

وی ادامه داد: همچنین سری ساخت محصول یا LOT که همان شماره سری ساخت است باید با شماره سری ساخت حک‌شده بر روی بسته‌بندی کالا یکسان باشد و تاریخ انقضاء یا EXP که نیز باید با تاریخ انقضای حک‌شده بر روی بسته‌بندی کالا یکسان باشد.  

چیتسازان در خصوص انواع برچسب رهگیری اصالت کالا بیان کرد: کد اصالت کالا، همان کد ۱۶ رقمی اصالت کالا است، که باید ابتدا لایه رویی برچسب را پاک کرد و کد مذکور را از طریق وب‌سایت www.ttac.ir یا سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ و یا تلفن گویای 0216185 بررسی کرد.

وی گفت: به خاطر داشته باشید که تنها وب‌سایت معتبر جهت بررسی اصالت کالا وب‌سایت www.ttac.ir، تنها تلفن گویای معتبر جهت بررسی اصالت کالا تلفن گویای ۶۱۸۵ 021 و همچنین تنها سامانه پیامکی معتبر بررسی اصالت کالا سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز