خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

مومنان روزه‌دار برای حفظ جان خود و همنوعان از برپایی سفره‌های افطار پرهیز کنند/ نذورات در قالب بسته‌های معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۸۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مومنان روزه دار برای حفظ جان خود و همنوعان از برپایی سفره افطار پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی در این رابطه گفت: با توجه به روند افزایشی آمار مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا و خطر شیوع ویروس خطرناک انگلیسی و هندی، از عموم مردم شریف استان درخواست می شود از هرگونه دورهمی خانوادگی و دادن افطاری مستحبی جدا خودداری کنند.

وی در همین خصوص افزود: مومنان روزه دار با توجه به وضعیت قرمز اغلب مناطق استان برای نجات جان خود و آسیب نرسیدن به همنوعان از برپایی سفره افطار پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مومنان روزه دار با توجه به شرایط کرونایی نذورات ویژه ماه رمضان خود را در قالب بسته های معیشتی و مومنانه بین اقشار نیازمند و بی بضاعت جامعه توزیع کنند که با اجر و قرب بالایی همراه است.

جانشین رئیس ستاد کرونای استان هرمزگان، تصریح کرد: دورهمی های خانوادگی، حضور در تجمعات و مجالس عروسی و عزا و رستوران ها که از مهم ترین عوامل انتشار گسترده ویروس کرونا در کشور و هرمزگان تبدیل شده است و باید از حضور در این مراسمات و مکان ها پرهیز کرد.

رئوفی گفت: مردم از حضور در فضاهای سربسته و شلوغ جدا پرهیز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری که نقش بسزایی در کاهش ابتلا ویروس کرونا دارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند.

وی افزود: مردم از سفرهای درون استانی و رفت و آمد به روستاها نیز اجتناب کنند تا  از وقوع روزهای سیاه کرونایی در هرمزگان پیشگیری شود و در این رابطه به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز