خبرگزاری کار ایران

خمسه خبر داد:

شناسایی متخلفین اراضی کشاورزی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۸۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: شناسایی 63 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین، در مسیر مراحل قانونی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر گفت: از این تعداد ۱۲ مورد مربوط به شهرستان آبیک، ۱۷ مورد شهرستان البرز، ۱۶ مورد شهرستان تاکستان، ۱۰ مورد شهرستان قزوین، ۶ مورد شهرستان آوج و ۲ مورد مربوط به شهرستان بویین زهرا بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: تیم‌های گشت در سطح اراضی کشاورزی استان در این مدت 6 هزار و 464 کیلومتر گشت زنی داشتند.

خمسه افزود: ساخت بناهای غیر مجاز که با اقدام به موقع از ادامه کار آنها جلوگیری می شود، شامل این موارد است؛ دیوار کشی، فنس کشی که از ادامه کار آنها جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: بعضی از سودجویان معمولا هر ساله از تعطیلات نوروز برای ساخت و سازه های غیر مجاز در اراضی کشاورزی  استفاده می کنند که برای جلوگیری از این تخلفات تیم های گشتی ویژه تعبیه شده که با نظارت برای کاهش تخلفات صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاوری استاتن قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اراضی کشاورزی و ملی استان قزوین، موضوع را به سامانه ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز