خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی قزوین خبر داد؛

خسارت سرما به برخی از اراضی کشاورزی و باغات استان / بوئین زهرا 2 درجه و آوج 4 درجه زیر صفر

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۳۵۰

اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: دمای کمینه شهرستان آوج در بامداد روز جمعه به چهار درجه و بویین زهرا به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، این اداره کل دمای هوای کمیته قزوین ، آبیک و کوهین در 24 ساعت گذشته را نیز صفر درجه اعلام کرد و افزود: دمای هوا در بقیه نقاط استان بالای صفر بوده است.

بر این اساس دمای بیشینه آوج در 24 ساعت گذشته 9 و قزوین 15 درجه سانتیگراد بوده و سایر نقاط استان دمایی بین 10 تا 15 درجه را پشت سرگذاشته اند.

اداره کل هواشناسی استان قزوین برای این استان در روز جمعه و شنبه آینده ، آسمانی صاف تا کمی ابری ، گاهی ورزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی کرده است.

به گفته علی همت زاده مدیر مدیریت بحران جهاد کشاورزی قزوین گفت: سرما و برف اوائل هفته جاری به بعضی اراضی زراعی و باغی استان بویژه در بخش های الموت غربی و شرقی، کوهین و طارم سفلی شهرستان قزوین خسارت زده است.

به گفته کارشناسان ، سرمازدگی امسال اراضی و باغ‌های کشاورزی قزوین در حال ارزیابی است ولی بر اساس برآوردهای اولیه ، خسارت وارده به گستردگی سال قبل نیست .

وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، سه ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز