خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید البرز خواستار شد؛

ضرورت تسریع در ساخت واحدهای مسکونی ایثارگران/توجه ویژه به رضایتمندی ایثارگران از ارائه خدمات درمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۱۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: رویکرد معاونان و رؤسای ادارات ستادی در اجرای برنامه‌های سال جاری بهبود خدمات‌رسانی به ایثارگران، تکریم ارباب‌رجوع، ارتقاء رضایتمندی ایثارگران و تسریع در امور ابلاغی باشد.

به گزارش ایلنا از البرز سلیمان رستمیان، امروز در اولین جلسه شورای معاونین در سال جاری با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک سال نو گفت: سال گذشته به‌رغم تمامی مشکلات موجود و بیماری کرونا اقدامات خوب و مؤثری در راستای خدمت به ایثارگران انجام شد که جای تقدیر و تشکر دارد. هدف ما در بنیاد تکریم و ایجاد رضایتمندی حداکثری در ایثارگران است و امسال نیز این مهم را با برنامه‌ریزی و هدف گزاری دقیقه انجام خواهیم داد.

وی افزود: رویکرد معاونین و روسای ادارات ستادی در اجرای برنامه‌های سال جاری بهبود خدمات‌رسانی به ایثارگران، تکریم ارباب‌رجوع، ارتقاء رضایتمندی ایثارگران و تسریع در امور ابلاغی باشد.

لزوم تسریع در ساخت واحدهای مسکونی ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بر روند ساخت واحدهای مسکونی ایثارگران تأکید کرد گفت: سال جاری باهمت و تلاش ویژه باید بتوانیم ساخت واحدهای مسکونی ایثارگران را آغاز کنیم. قرارداد ساخت 600 واحد مسکونی با پیمانکار هشتگرد در حال انعقاد است و انشاء الله به‌زودی کلنگ ساخت هزار و دویست واحد مسکونی در سیاهکلان و هزار و چهارصد واحد مسکونی در ملارد نیز به زمین کوبیده خواهد شد.

رستمیان تلاش برای معیشت ایثارگران را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد در سال جاری دانست و تصریح کرد: برقراری مستمری برای جانبازان در راستای تأمین بخشی از معیشت این عزیزان ازجمله اموراتی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین بر لزوم تلاش برای حفظ سلامتی ایثارگران تأکید کرد و افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و ورود استان البرز به پیک چهارم این بیماری و لزوم حفظ سلامتی ایثارگران کارکنان بنیاد با نظارت معاونت تعاون با افزایش تماس‌های تلفنی علاوه بر ارائه خدمات لازم جویای احوال ایثارگران باشند و خدمات لازم را نیز به این عزیزان ارائه کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: انشاء الله در دوران پساکرونا با یک برنامه‌ریزی و یاری دیگر مسئولین استان طرح سپاس به‌صورت حضوری و با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. طرح سپاس ازجمله اقداماتی است که تأثیر فراوانی در روحیه ایثارگران دارد و سبب رضایتمندی این عزیزان می‌شود.

توجه ویژه به رضایتمندی ایثارگران از ارائه خدمات درمانی

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در بخش دیگر رضایتمندی ایثارگران از ارائه خدمات درمانی و مراکز طرف قرارداد را موضوعی مهم دانست و تصریح کرد: راستی آزمایی ارائه خدمات درمانی مناسب به ایثارگران که مورد رضایت این عزیزان باشد  ازجمله مهمترین اقداماتی است که باید در سال جاری با تشکیل کارگروهی ویژه باید تحقق پیدا کند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به تلاش و کار جهادی دارد

رستمیان در ادامه  فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین مؤلفه در راستای امنیت و اقتدار نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت.: امنیت آسایش و پایداری، پیشرفت  و حرکت روبر جلو نظام متکی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا باید تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه انجام دهیم. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به تلاش و کار جهادی دارد.

وی افزود: استفاده از تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر ظرفیتی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امسال باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز