خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد؛

١١١ نفر در طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در گیلان تب سنجی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۷۵۵

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: از ۲۵ اسفند تاکنون ١١١ نفر در طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در پایانه مرزی آستارا تب سنجی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از این تعداد ۶۵ نفر مرد و ۴۶ نفر زن هستند.

غلامی با بیان اینکه پنج مورد تست PCR برای سه مرد و یک زن انجام گرفته شد، افزود: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز بین برخی مسافران توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی تا پانزدهم فروردین با حضور ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در یک منطقه مرزی استان گیلان در آستارا "پایانه مرزی" این شهرستان ادامه خواهد داشت.

غلامی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح امدادگران و نجاتگران جمیعت هلال احمر در کنار نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انجام تست کرونا اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان یادآور شد: در اجرای طرح کنترل مبادی مرزی در مرز آستارا محلی برای قرنطینه افراد در صورت مثبت شدن تست کرونا آنان در نظر گرفته شده است.

 جمعیت هلال احمر گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز