خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گناوه خبر داد؛

دستگیری قاتل نوجوان ۱۹ ساله در گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه، از دستگیری عامل نزاع و قتل نوجوان۱۹ ساله در خیابان ساحلی شهر گناوه در کمتر ۶ ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی ساعتی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در خیابان ساحلی ، سریعاً ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه  در ادامه افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در پی درگیری و نزاع نوجوانی ۱۹ ساله با اصابت یک ضربه عمیق چاقو در ناحیه قلب پس از انتقال به بیمارستان  فوت می کند.

احمدی با بیان اینکه  قاتل پس از قتل متواری شد, عنوان داشت: با تشکیل تیم های ویژه اطلاعاتی و پلیس آگاهی عامل قتل شناسایی و اقدامات انتظامی   برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده  انتظامی شهرستان گناوه  تصریح کرد: با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، همکاری ریش سفیدان و معتمدان محلی قاتل مجبور شد کمتر از ۶ ساعت از وقوع قتل خود را تسلیم پلیس کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در پایان با اشاره به این که قاتل در بازجویی های اولیه اعلام کرد که به علت اختلافات شخصی با وی درگیر و و مرتکب این جنایت شده است، گفت: متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز