خبرگزاری کار ایران

عوامل قتل مرد ملایری دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۴۲

به دنبال درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های ملایر و کشته شدن یکی از این افراد در این نزاع ، قاتل فراری با تلاش پلیس آگاهی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: به‌دنبال اعلام نزاع و درگیری بین چند نفر در یکی از خیابان‌های شهر ملایر، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ با هماهنگی با دستگاه قضایی در صحنه حاضر شدند.

سلگی افزود: در این درگیری، فردی که مجروح شده بود، بلافاصله توسط عوامل مرکز اورژانس به بیمارستان انتقال یافت، اما پس از تلاش پزشکان برای مداوا، به علت شدت جراحت و آسیب‌های وارده در بیمارستان جان باخت.

وی بیان کرد: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری حاضر در محل وقوع با جستجو و تحقیقات تخصصی و گسترده، اثری از ضاربان پیدا نکردند لذا تلاش اطلاعاتی و دقت نظر برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: سرانجام کمتر از 24 ساعت تحقیق و تفحص و کار اطلاعاتی و موفق ماموران پلیس آگاهی، مخفیگاه ضاربان در خارج از این استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی گفت: پس از انتقال ضاربان دستگیر شده به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد یکی از افراد دستگیر شده با مشارکت ۲ نفر دیگر اقدام به ضرب و جرح فرد مقتول کرده و از محل متواری شدند.

وی علت وقوع این قتل را وجود اختلافات قبلی بین افراد درگیر بیان کرد و افزود: آگاهی و مراقبت والدین از وضعیت فرزندان و تلاش همسو و هدفمند خانواده و نهاد‌های اثرگذار برای احیای کارکرد‌های این نهاد، برای جلوگیری از وقوع این وقایع جبران‌ناپذیر بسیار اثرگذار است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز