خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان:

۵۷ درصد داوطلبان شورای شهر قزوین غیرحضوری ثبت نام کردند/ نام نویسی ۲۳۰ داوطلب تاکنون در استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۲۶

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تاکنون ۲۳۰ نفر در انتخابات شوراهای شهر در استان قزوین ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۷ درصد به صورت غیرحضوری نام نویسی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی اظهار کرد: آمار داوطلبان ثبت نام شده نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان قزوین تا شامگاه یکشنبه ۲۴ اسفند ماه به  ۲۳۰ نفر رسید که از این تعداد ۵۷ درصد به صورت غیر حضوری  و ۴۳ درصد به صورت حضوری ثبت نام کرده اند و تعداد ۳۹ نفر از ثبت نام شدگان زن و ۴۰۲ نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان یادآورشد: گزارش های دریافتی حاکیست که ائتلاف‌های شکل گرفته در استان قزوین از امروز به صورت گروهی ثبت نام خواهند کرد.

حبیبی افزود: با توجه به فرصت محدود باقی مانده توصیه می‌شود، داوطلبان واجد شرایط از ظرفیت ثبت نام غیرحضوری استفاده و  ثبت نام خود را به روز آخر موکول نکرده و در فرصت باقیمانده با در دست داشتن مدارک لازم اقدام به این کار کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از چهار طریق «نسخه اپلیکیشن موبایلی»  (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhbat.moi.ir)، «نسخه دسکتاپ رایانه»، «دفاتر پیشخوان» و «فرمانداری ها» انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کسانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ (رایانه) یا دفاتر پیشخوان ثبت نام می‌کنند باید منتظر دریافت پیامک با مضمون (اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است) از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: دریافت پیامک فوق به منزله نهایی شدن ثبت نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداری ندارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز