خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان خبر داد:

ثبت نام ۵۴ نفر داوطلب برای انتخابات شورای شهرهای شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۵۹

دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان از ثبت نام ۵۴ نفر داوطلب برای حضور در شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علیرضا قطبی با اشاره به ثبت نام ۵۴ داوطلب برای حضور در شورای اسلامی شهرهای شهرستان کاشان تا پایان چهارمین روز ثبت نام اظهار داشت: از این تعداد ۲۷ نفر به صورت حضوری و ۲۷ نفر نیز به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام ۴۶ نفر از این افراد قطعی و پیامک برای آنها ارسال شده است، ابراز داشت: از این تعداد دو نفر خانم و ۴۴ نفر آقا هستند.

 دبیر شورای انتخابات شهرستان کاشان افزود: تاکنون ثبت نام دو داوطلب برای حضور در انتخابات شورای اسلامی جوشقان قالی، پنج نفر برای کامو و چوگان، ۱۰ نفر برای قمصر، شش نفر برای نیاسر، یک نفر برای برزک قطعی شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان چهارمین روز ابتدایی ثبت نام داوطلبین حضور در شوراهای اسلامی شهر، هیچ داوطلبی از شهر مشکات ثبت نام نکرده است، خاطرنشان کرد: برای شهر کاشان نیز تا به امروز ۲۲ داوطلب ثبت نام قطعی کرده اند.

قطبی افزود: داوطلبین حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه به صورت حضوری و غیرحضوری فرصت ثبت نام دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز