خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد:

نام نویسی ۱۴۰ داوطلب شورای شهر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۹۱

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از ثبت نام ۱۴۰ داوطلب شورای شهر به صورت حضوری و غیرحضوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: به داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات توصیه می‌شود تا ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکرده و در فرصت باقیمانده با در دست داشتن مدارک لازم اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در ۲۸ شهر این استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تعداد اعضای شورای شهر قزوین ۹ نفره هستند و مابقی شهرها نیز هفت و پنج نفره خواهند بود.

به گفته حبیبی، پنج شهر تاکستان، آبیک، الوند، محمدیه و اقبالیه این استان نیز دارای شورای هفت نفره بوده و ۲۲ شهر دیگر تعداد اعضای شوراهایشان پنج نفر است.

وی یادآور شد: ۵۸ درصد از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان قزوین به صورت غیرحضوری اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: داوطلبان عضویت در ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی می‌توانند فرایند ثبت نام خود را به روش‌های نرم‌افزار موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (رایانه) و دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.

داوطلبان عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۶ اسفند ماه جاری برای ثبت نام فرصت خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز