خبرگزاری کار ایران

رئیس میز قطر اتاق بازرگانی بندرعباس مطرح کرد؛

راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافربری و باربری بندرلنگه - قطر در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۹۹۰

رئیس میز قطر اتاق بازرگانی بندرعباس از راه اندازی خط کشتیرانی مسافربری و باربری به قطر از طریق بندر لنگه خبر داد و گفت: کشتیرانی والفجر مجوز لازم را دریافت کرده و آماده راه اندازی است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عبدالحمید وطن خواه در حاشیه چهل و چهارمین نشست شورای گفت وگو اظهار کرد: از زمانی که مسئولیت میز قطر از سوی اتاق بازرگانی به بنده محول شد تاکنون، اقدامات خوبی انجام شده است، فعال شدن بندر شیو در پارسیان و رونق صادرات در این منطقه از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: همچنین نظارت خوبی بر صادرات معدن صورت گرفته است.

وطن خواه اضافه کرد: رایزنی های خوبی با شهردار قطر انجام شده و وی نیز راغب است که این امر هرچه زودتر محقق شود اما این طرح به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعلل مواجه شده که نهایتا اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرگانان و تجار از استان‌های فارس و خوزستان جهت مکاتبه به میز قطر مراجعه می کنند تا بتوانند کالاهای خود را به کشورهای قطر صادر کنند که نظر طرف مقابل نیز مساعد بوده و کارها درحال انجام است که با کمک و همکاری رئیس اتاق بازرگانی و دبیرکل این اتاق، تحقق پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز