خبرگزاری کار ایران

شکیبا اعلام کرد :

شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۸۹

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: نخستین مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا اظهار کرد: ️یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در کرمانشاه شناسایی شد.

وی بیان کرد: ️نمونه آزمایش این بیمار با کیت‌های تشخیصی ویژه ویروس کرونا جدید در آزمایشگاه بررسی و ابتلای قطعی در وی تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: ️بیمار خانمی ۴۶ ساله کرمانشاهی و ساکن شهر کرمانشاه است که هفته گذشته به شهرستان ماهشهر استان خوزستان سفر کرده است.

شکیبا بیان کرد: ️تمام اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برای بررسی افراد نزدیک و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای بیمار و اطرافیان او توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه انجام شده و یا در حال انجام است.‌

وی با بیان شرایط حال عمومی این بیمار خاطر نشان کرد: ️حال عمومی این بیمار در حال حاضر مساعد است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ️لازم است همه مردم با رعایت شدیدتر و جدی تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده شأن در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند.

شکیبا افزود: ویروس جهش یافته به مراتب خطرناک‌تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است استان کرمانشاه را در آستانه یک آزمون سخت قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز