خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر؛

اخباری از ماشین پیاده شد / خریدار ماشین سازی پا پس کشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۶۳

سرمربی تیم‌ فوتبال ماشین‌سازی از سمتش استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، فوتبال تبریز این‌ روزها شاهد تغییرات زیادی است و از جمله مهم‌ترین آنها، انتخاب شدن رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور بود. بعد از این انتخاب، نوبت تغییرات روی دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین‌سازی رسید و محمدسعید اخباری از سمتش در این تیم استعفا داد.

او که اوایل نیم‌فصل نخست جانشین وحید بیاتلو شده بود، پس از نتایج نامطلوب با سبز و سفیدپوشان‌ تبریزی، تصمیم به جدایی از این‌ تیم گرفت. البته از این مربی به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری خطیبی در تراکتور نام برده می‌شود اما این‌ خبر توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است.

تیم ماشین سازی که در آستانه واگذاری به تولید کننده درب و پنجره دوجداره بود، که روز گذشته از سوی روابط‌عمومی این باشگاه اعلام شد که خریدار از خرید امتیاز این تیم نصرف شده است.

هر چند هنوز خبری رسمی درباره گزینه‌های ماشین‌سازی مطرح نشده اما سرمربیان باتجربه و زیادی هستند که احتمال بازگشت آنها به لیگ برتر وجود دارد؛ از ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور که حالا دوران محرومیت او تمام شده تا گزینه‌های مطرح دیگری از جمله فراز کمالوند، فیروز کریمی و چهره‌های دیگری بازگشت‌شان به لیگ برتر و تبریز محتمل است.
و باید منتظر ماند و دید که چه کسی در تبریز جانشین اخباری بوده و تیم قعر جدولی تبریز را احیا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز