خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس:

شرایط زندگی در سی‌سخت دشوار شده است/ باید برای جلوگیری از زندانی نشدن کشاورزان مارگونی تدبیری اندیشیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۶۴۲

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس ضمن تشریح شرایط کنونی شهر زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا ، وضعیت زندگی مردم این شهر را در وضعیت موجود سخت و نامطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا از  یاسوج، مهدی روشنفکر عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهارداشت: حضور شما در این منطقه بسیار تاثیرگذار بود و تقاضا دارم دستور سرعت بخشی در روند خدمات رسانی را ارائه دهید.

این نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود رئیس دستگاه قضا در زمینه تامین امنیت و تسریع در خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهرستان دنا تدبیر ویژه ای کند.

روشنفکر افزود: امروز همه اعتراف دارند که از زمان تصدی آیت الله رئیسی در دستگاه قضایی روح تازه‌ای در پیکر دستگاه قضا دمیده شده و امیدوارم به یاری خدا و پشتیبانی مردم برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش در این مسیر گام برداریم.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر جابجایی زندان مرکزی یاسوج، اظهارداشت: با توجه به اینکه زندان مرکزی در کنار فرودگاه احداث شده انتظار می‌رود برای جابجایی آن اقدام شود.

روشنفکر، جابجایی زندان یاسوج را یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: بخشی از اراضی دشت‌سقاوه مارگون برای احداث کارخانه پتروشیمی واگذار شد و به دلایلی فسخ و کشاورزان نسبت به واگذاری اراضی خود اعتراض داشتند که هم اکنون حکم زندان برای کشاورزان صادر شده و انتظار می‌رود در این زمینه تدبیری شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی کارخانه قند یاسوج هم شد و ادامه داد: تعارضات بین مردم و حوزه منابع طبیعی بعد از سال‌ها کار کشاورزی اکنون به یک معضل تبدیل شده و حجم زیادی از پرونده‌های موجود دادگستری در این زمینه است که می طلبد تدابیری شایسته برای حل این نگرانی‌ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز