خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبر داد ؛

زندانی شدن برخی مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۸۲۰۰

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور احکام محکومیت برخی مسئولان استانی، شهرستانی و زندانی شدن آنان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،حسن نگین تاجی در نشست کارگروه قضایی بزرگداشت دهه فجر در دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی همچنین خبرداد و بیان کرد: برای تعدادی از مدیران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها، حکم محکومیت صادر شده و برخی نیز زندانی و تعدادی دیگر از این افراد، جریمه شدند.

او از تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ایجاد صلح و گذشت پرونده‌های قتل در استان هم سخن گفت و اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده اعضای سفیران صلح و شوراهای حل اختلاف در ۹ ماه گذشته، پرونده ۱۸ فقره قتل با گذشت صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال جاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوضه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است.

نگین تاجی گفت:در قرارگاه مبارزه با فساد طی سال جاری، تاکنون یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی، منابع طبیعی، محیط زیست و در حوزه رودخانه‌های استان رفع تصرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر یک از ادارات متولی در حوزه‌های آب، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، اکنون خودشان برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی تلاش می کنند، تاکید کرد: در حوزه بستر رودخانه های استان تاکنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه های استان آزاد شده و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین های ملی که طرح آن، توسط افراد مجری اجرایی نشده بود، لغو شد.

نگین‌تاجی درباره کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج گفت: عده‌ای به خاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز