خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار خبر داد:

رونمایی از اولین اتوبوس برقی تولید داخلی به سفارش شهرداری مشهد تا 4 ماه دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۹۳

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به واگذاری اولین سری از موتورهای برقی به متقاضیان تا پایان امسال گفت: از اولین اتوبوس برقی تولید داخلی به سفارش شهرداری مشهد در اردیبهشت ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تولید اولین اتوبوس برقی توسط شرکت مپنا به سفارش شهرداری مشهد آغاز شده و اولین اتوبوس برقی کشور اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در مشهد به صورت آزمایشی فعال خواهد شد.

کاظمی گفت: ایستگاه شارژ خودروی برقی که امروز افتتاح شد دارای دو خروجی شارژ سریع و یک خروجی شارژ کند است که با اعتبار حدود ۶۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: درکنار افتتاح این ایستگاه تفاهم نامه انجام مطالعات جامع برقی کردن سیستم حمل و نقل عمومی مشهد از جمله اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها میان شهرداری مشهد و شرکت مپنا به امضا رسید.

وی افزود : تسهیلات بانکی چهار درصدی برای واگذاری موتورسیکلت‌های برقی تا ۹۰ درصد از هزینه موتور برای متقاضیان درنظر گرفته شده است.

کاظمی گفت: توافق برای دریافت تسهیلات با بانک عامل انجام و متقاضیان با اولویت پیک‌های موتوری و خدماتی به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد، ۴تا ۵هزار موتور برقی تا پایان سال به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز