خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

دستگیری سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیس در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۴۸

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمی خبر داد که در حال فرار پس از تعقیب و گریز پلیس با خودروی سرقتی واژگون شده به دام افتاد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی گفت: تیم گشتی کلانتری سپاد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت ساعت ۲ بامداد خودروی سواری سرقتی را در محدوده خیابان شهید چراغچی ردزنی و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست دادند. 

وی اظهار کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت به سمت میدان شهید فهمیده متواری شد و عملیات تعقیب و گریز پس از پیمودن میدان سپاد، بلوار ابوطالب، میدان امام حسین(ع)، خیابان حبیب ابن مظاهر ، المهدی، فاطمیه و رسالت با شلیک تیرهوایی پلیس به نقطه پایان رسید. 

سرهنگ صارمی ساداتی گفت: متهم در هنگام فرار کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و با واژگونی خودرو، پیاده و قصد فرار داشت که دستگیر شد. 

وی افزود: متهم ۴۰ ساله در اعترافات اولیه خود مدعی شد خودرو را از فردی امانت گرفته است .

فرمانده انتظامی مشهد گفت: شاکی پرونده نیز با حضور در کلانتری اظهار داشت: ۴ روز قبل خودروی سواری‌اش از بلوار شفا سرقت شده بود که موضوع را به پلیس اعلام کرده است. 

وی افزود: تحقیقات با دستور مقام قضایی برای کشف دیگر ابعاد مبهم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز