خبرگزاری کار ایران

کشف ۷۲ تن سیب درختی و زمینی احتکار شده در سرپل‌ذهاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۰۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله سیب درختی و سیب زمینی احتکار شده به وزن ۷۲ تن در شهرستان سرپل‌ذهاب با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سردار علی اکبر جاویدان  گفت: پس از اطلاع پلیس آگاهی سرپل ذهاب از وجود یک انبار احتکار محصولات مورد نیاز مردم در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار کالا در یکی از نقاط حاشیه ای شهر سرپل ذهاب شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این بازرسی، ۷۲ تن محصول شامل ۷۰ تن سیب زمینی و ۲ تن سیب درختی احتکار شده که جزو اقلام مورد نیاز مردم به حساب می آید، کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار موردنظر نیز پلمب شد.

او در پایان مقابله با پدیده های قاچاق و احتکار کالا را جزو برنامه های اساسی پلیس عنوان و تاکید کرد: اجازه نمی دهیم عده ای برای سودجویی و منفعت طلبی در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده و مشکلاتی برای مردم به وجود آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز