خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی استان:

۴۶۸ مددجوی قزوینی شاغل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۰۶۳

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با اجرای تعهد اشتغال توسط اداره کل بهزیستی استان تاکنون ۴۶۸ نفر از مددجویان قزوینی مشغول به کار شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در کارگروه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: تعهد اداره کل بهزیستی استان برای ایجاد اشتغال در سال جاری ۷۱۰ مددجو بوده است که از این تعداد ۴۶۸ نفر تاکنون مشغول به کار شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: براساس آمار به ثبت رسیده ۶۵ درصد تعهد این اداره کل در زمینه اشتغال مددجویان محقق شده است.

وارثی افزود: در زمینه ایجاد فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل،  ۱۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال جذب شده که ۲۷۸ مددجو نیز مشغول به کار شده اند.

وی ادامه داد: ۴۲ نفر نیز در زمینه ایجاد فرصت شغلی از طریق واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی شده اند.

این مسئول اضافه کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب کارفرمایی به عنوان مشوق جهت جذب مددجویان هم ۱۱ میلیارد ریال محقق شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: در زمینه اعتبار بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی معلولان ۶ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال و در زمینه بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی نیازمندان نیز هم ۵۹۱ میلیون ریال اعتبار محقق شده است.

به گفته وارثی، در زمینه جبران عدم کارایی معلولان شاغل در بخش های غیردولتی نیز به میزان ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار جذب شده است که در این زمینه اداره کل بهزیستی استان قزوین رتبه خوبی در سطح کشور دارد.

وی یاد آور شد: در حال حاضر در استان قزوین با ۱۶ بانک برای پرداخت تسهیلات همکاری می کنیم که البته در برخی از بانک ها مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده این مشکلات هم کاهش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز