خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توسط هلال احمر استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۷۰

جمعیت هلال احمر استان قزوین روز چهارشنبه در مراسمی با حضور جمالی پور استاندار قزوین، توزیع ۲ هزار بسته معیشتی را در میان نیازمندان استان آغاز کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، این بسته‌های معیشتی شامل یک کیسه برنج، روغن، چهار بسته ماکارونی، قند، شکر و رب به ارزش ۴۵۰ هزار تومان است که از محل آورده خیران و منابع جمعیت هلال احمر استان تأمین شده‌اند.

مدیر کل جمیعت هلال احمر استان قزوین در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر با حضور چند وجهی خود همشه در موقعیت‌های مختلف ایفای نقش کرده است و برای انجام وظایف بشردوستانه و خیرخواهانه با تمام توان امدادی حضور پیدا می‌کند.

حسن آصفی گفت: جمعیت هلال احمر استان در ایفای وظایف نوع دوستانه و ارائه خدمات حمایتی و مقابله‌ای با آسیب‌های اجتماعی با دوطلبان، اعضای بشردوست و خیران وارد عمل شده و توانسته است در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای را کسب کند.

وی اضافه کرد: هلال احمر استان در حوزه کرونا نیز با همه ظرفیت‌ها و گرایش‌های متنوع خود وارد عمل شده و با غربالگری، جلب توجه شهروندان به رعایت دستورالعمل‌ها، توزیع اقلام بهداشتی، حضور در نقاهتگاه‌ها و تولید محتوا در فضای مجازی ایفای نقش کرده است.

آصفی گفت: برای مقابله با بیماری کویید ۱۹ نیز دو طرح آمران سلامت و ناظران سلامت را به مرحله اجرا گذاشت که در طرح آمران سلامت، ۳۰۰ نفر از اعضا در قالب ۷۰ تیم انجام وظیفه کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح که جلب توجه بیشتر شهروندان به دستورالعمل‌ها و توزیع ماسک در مناطق محروم و حاشیه‌ای بوده، تاکنون ۴۸ هزار ماسک و ۱۲۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: در طرح ناظران سلامت هم در کنار طرح شهید قاسم سلیمانی به همراه سایر دستگاه‌ها وارد عمل شد و ۶۶ نفر از اعضای جوانان در قالب ۶۶ تیم از کلیه اماکن و اصناف بازدید کردند.

وی اضافه کرد: این جمیعت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را توزیع کرده و در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برای توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز