خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران :

خدمات جمعیت هلال احمرمازندران به 1700گردشگر نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۵۸۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران ازخدمت رسانی این جمعیت به 1700گردشگر نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران« مهدی ولی پور» با اشاره به پوشش امدادی 50حادثه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان در 25 اسفند گفت: ارائه خدمات امدادی لازم به 16سانحه جاده ای،2حادثه شهری، 2 حادثه کوهستان و28 فقره فوریت های امدادی مراجعین به پایگاههای امدادی از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران بوده است.

وی افزود:ارائه خدمات امدادی لازم به 166مصدوم،ارائه خدمات درمان سرپایی به 160نفرو انتقال 6 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولی پورگفت:در این عملیاتها 281 نفر در قالب 74تیم امدادی با بکارگیری 23دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی همچنین گفت:در طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی نیز تا کنون1712نفر از مسافرین با مراجعه به پست های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

به گفته ولی پور،42نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت،41نفر با مراجعه به خیمه های نماز،24نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک،4نفر با مراجعه به ایستگاههای طرح داوطلب یار و 1243نفر نیز با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی خدمات موردنیاز را دریافت کردند.

وی همچنین گفت:تاکنون بیش از1629بسته فرهنگی و بروشور اطلاع رسانی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز