خبرگزاری کار ایران

جهت پاسخگویی به مردم انجام می‌شود؛

حضور شهرداران نظرآباد، تنکمان، چهارباغ و کوهسار در سامانه سامد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۴۵۷

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز با اعلام برنامه های حضور مدیران در سامانه سامد جهت پاسخگویی به درخواست های مردمی افزود: شهرداران نظرآباد، تنکمان، چهارباغ و کوهسار در سامانه سامد به منظور پاسخگویی مستقیم با مردم حضورخواهند یافت.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس اسلامی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد به منظور تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم شهرداران نظرآباد، تنکمان، چهارباغ و کوهسار با حضور در دفتر سامانه ارتباط مردم و دولت و از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های هم استانی های عزیز هستند. 

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده برای پاسخگویی مدیران استانی به تماس های مردم، روز دوشنبه 24/ 9/ 99 از ساعت 10 الی 11 عسگری؛ شهردار نظرآباد و همان روز از ساعت 11 الی 12 شاه کرمی؛ شهردار تنکمان برای ارتباط مستقیم و بر خط با مردم در محل استقرار سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حضور خواهند داشت. 

اسلامی گفت: همچنین چهارشنبه 26/ 9/ 99 از ساعت 10 الی 11 شاه محمدی؛ شهردار چهارباغ و 11 الی 12 نیز عظیمی؛ شهردار کوهسار به منظور پاسخگویی مستقیم با مردم در سامد حضور دارند و هم استانی های عزیز می توانند از طریق تماس با تلفن  111 در ساعات  مقرر، موارد و مشکلات مورد نظر خود را در حوزه مربوطه به صورت مستقیم با شهرداران مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز