خبرگزاری کار ایران

توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره نامه سرپرستار بیمارستان امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۶۹۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: نامه تنها یک گزارش عملکرد در بخش مبدا بوده و به هیچ عنوان نشان دهنده قصور در روند درمان نوزاد شیرخوار آبدانانی نیست.

به گزارش ایلنا، محمد کریمیان در نامه‌ای خطاب به مردم استان، گفت: نامه منتسب به پرستار مسئول یکی از بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) که در فضای مجازی انتشار یافته است، تنها یک گزارش عملکرد در بخش مبدا بوده و به هیچ عنوان نشان دهنده قصور در روند درمان نوزاد شیرخوار آبدانانی نیست.

 وی افزود:ممکن است که انتشار این نامه، مخاطبان و مردم را که آشنایی کافی با تجهیزات بیمارستانی و نحوه و زمان کاربرد آنان و اصطلاحات درمانی عمومی ندارند را به این مسئله سوق دهد که مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام ،فقط در شعار خدمتگزار مردم هستند .

کریمیان بیان کرد: در حالی که همکاران ما در صف مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و تقدیم سه شهید والامقام مدافع سلامت استان بیانگر ایثار و ازخودگذشتگی مجموعه برای خدمت به مردم است، اینگونه اقدامات خدای‌ناکرده ممکن است که روی انگیزه همکاران در خدمت به مردم و بیماران تأثیری هرچند ناچیز و حداقلی داشته باشد و ما امیدواریم که این تأثیر منفی را شاهد نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: ما هیچ گاه خود را طلبکار نمی‌دانیم، اما‌ ای کاش شما از زخم‌های پنهان ما خبر داشتید و می‌دانستید بیشتر از شما و پیشتر از شما بر این درد گریسته‌ایم. در مورد فوت شیرخوار دلبندمان تمام مراحل قانونی را با دقت و حساسیت صدچندان پیگیری کرده و از هیچ خطایی چشم پوشی نخواهم کرد.

وی یادآور شده است: نحوه صدور گواهی فوت و صحت یا قصور در این امر از نظر علمی و پزشکی همچنان و با جدیت تمام در دست بررسی است و مسئولان بیمارستان و پزشک صادر کننده گواهی فوت تا روشن شدن کامل موضوع موظف به پاسخگوهی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز