خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبرداد:

مسمومیت غذایی ۲۸ نفر از نیرو‌های شرکت اکتشاف نفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۷۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مسمومیت غذایی ۲۸ نفر از نیرو‌های شرکت اکتشاف نفت مورموری و راهی شدن آنان به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد کریمیان گفت: طی گزارشی مبنی بر مسمومیت غذایی تعدادی از پرسنل نیرو‌های شرکت نفت در بخش مورموری؛ چندین دستگاه آمبولانس اورژانس در دهلران و مورموری مستقر شده و در همین راستا بالگرد اورژانس هوایی نیز آماده اعزام به منطقه شد.

وی افزود: در این راستا پزشکان و پرسنل غیرشیفت برای خدمات دهی به افراد مسموم شده در مراکز درمانی مستقر شدند و تمام امکانات و تجهیزات درمانی این مناطق آماده خدمات رسانی شدند.

کریمیان اظهار کرد: بر این اساس تا این لحظه ۲۸ نفر از این پرسنل که دچار مسمومیت غذایی شده بودند، در بیمارستان شهدای دهلران و مرکز درمانی بخش مورموری تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۲۱ نفر از این افراد در بیمارستان دهلران و ۷ نفر دیگر نیز در درمانگاه بخش مورموری تحت درمان قرار دارند و حال عمومی این افراد هم اکنون مناسب بوده و روند خدمات دهی به آنان در جریان است و یقیناً پس از اطمینان کامل از سلامت آنان ترخیص خواهند شد.

کریمیان یادآورشد: هم اکنون در جهت اطمینان خاطر نیز مراکز فوریت‌های پزشکی و بیمارستان‌های شهدای دهلران، حضرت رسول اکرم (ص) آبدانان و امام حسین (ع) مهران و همچنین مراکز درمانی مرکز استان در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز