خبرگزاری کار ایران

بحیرایی به ایلنا خبر داد:

ارائه یک میلیارد تومان خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد امام(ره) همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۷۵

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری در زمینهٔ خدمات فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

علی بحیرایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: همه هزینه‌های فرانشیز بستری و اورژانس، ویزیت، دارو، پاراکلینیک و لوازم جانبی توان‌بخشی و درمانی طبق الزامات اجرایی بیمه مکمل و دستورالعمل‌های موجود از ابتدای امسال رقمی حدود یک میلیارد و 17 میلیون تومان به مشمولان پرداخت‌شده است.

بحیرایی در ادامه گفت: برای ارتقا شاخص‌های بهداشتی مددجویان توزیع سبد بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده، مواد شوینده و گندزدا و آگاهی‌رسانی به مددجویان در خصوص رعایت اصول بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری به‌خصوص بیماری کووید 19 به‌صورت تلفنی و مجازی، توزیع کتابچه نحوه پیشگیری از ابتلا به کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فعالیت‌های انجام‌ شده بوده است که بیش از 882 میلیون تومان در این زمینه هزینه ‌شده است.

وی همچنین عنوان کرد: اطمینان از دریافت دفترچه و دارا بودن بیمه پایه و مکمل، پرداخت فرانشیز و کمک‌هزینه درمانی، دریافت تجهیزات درمانی از قبیل کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز، دریافت سبد بهداشتی، دریافت سبد غذایی به‌منظور ارتقاء سطح سلامت بیماران کرونایی انجام‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز