خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حضور با اقتدار پلیس از مولفه های امنیت پایدار است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۳۱

استاندار قزوین گفت: امنیت پایدار بنیان توسعه یک کشور است که از مولفه‌های متعددی چون نقش آفرینی‌ها و حضور پرصلابت و با اقتدار پلیس در عرصه‌های مختلف شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در دیدار با سردار علی ابراهیمی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان و تعدادی از فرماندهان نیروی انتظامی، اظهار کرد: ایران اسلامی در این برهه حساس کنونی از امنیتی پایدار در منطقه برخوردار است و باید قدردان زحمات و تلاش‌های پلیس در این زمینه باشیم.

استاندار اضافه کرد: پلیس به عنوان تامین کننده نظم، امنیت و آرامش در جامعه از ابزارها و مقدمات مهم اجرای عدالت در جامعه به شمار می‌رود و همه دستگاه‌ها باید به نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک کنند.

جمالی پور افزود: این استان در سطح کشور از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و با وجود مشکلاتی که امروز جامعه ما با آن روبرو است و مورد سوء استفاده دشمنان نیز قرار می‌گیرد، مردم استان مانند سایر هموطنان در کنار مسئولان خود قرار دارند و در تامین امنیت و آرامش به پلیس کمک می‌کنند.

او با بیان اینکه وفاق و همدلی بالایی بین مسوولان استان از جمله اعضای شورای تامین وجود دارد، افزود: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با این شورا خوب و مثال زدنی بوده است و باید در دوره فرماندهی جدید نیز با قوت ادامه یابد.

مقام عالی دولت در استان، بزرگترین سرمایه برای یک مسئول را رضایت مردم درباره عملکرد خود دانست و گفت: اولویت نیروی انتظامی باید توجه به حقوق مردم و جلب رضایت آنها در کنار رعایت قانون و اجرای عدالت باشد.

سردار علی ابراهیمی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی همیشه در حال تکامل است تا بتواند امنیت را در جامعه برقرار کند و در کنار حفظ محبوبیت خود میان مردم، اقتدار خود را نیز حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز