خبرگزاری کار ایران

تشییع پیکر شهدای سانحه هوایی ناجا فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۸۹

مراسم تشییع پیکر پاک شهدای بزرگوار سانحه هوایی نیروی انتظامی فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.

نیروی انتظامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای بزرگوار سانحه هوایی نیروی انتظامی فردا سه شنبه بیست و دوم مهر ماه ۹۳ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

هفته ناجا در سال ۱۳۹۳ با شهادت جمعی از مجاهدان عرصه نظم و امنیت عطر ایثار و شهادت به خود گرفت.

در سانحه هوایی روز شنبه نوزدهم مهر ماه ۱۳۹۳ هفت تن از مسئولان و کادر پروازی نیروی انتظامی در مسیر عزیمت به منطقه مرزی و عملیاتی شرق کشور به منظور انجام وظایف خود برای ارتقاء امنیت مناطق مرزی و عملیاتی به لقاء الله و کاروان شهدای نظم و امنیت پیوستند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس ولی الله الاعظم امام زمان(عج) و مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و خانواده معظم این شهیدان والا مقام و مردم فهیم و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد فرزندان غیور، بصیر و با صلابت نیروی انتظامی در کسوت پاسداری از ارزش‌های والای مکتبی و با الهام از تعالیم نورانی اسلام همواره برای مجاهدت و مقابله با تروریست‌ها، اشرار و تبهکاران و سوداگران مرگ در جهت تامین امنیت و آرامش پایدار، آماده مجاهدت و ایفای وظیفه می‌باشند.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهدای بزرگوار با حضور مردم عزیز ولایتمدار و همرزمان فردا سه شنبه بیست و دوم مهر ماه ۹۳ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز