خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور:

ربیعی با احیاء سه جانبه گرایی، كرامت را به كارگران باز گرداند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۴

چكیده:‌ «بهبود شرایط نامناسب معیشتی، افزایش مزد پایه، اشتغالزایی پایدار، کرامت بخشیدن به کارگران و رعایت حقوق بنیادین کار را از مطالبات اصلی جامعه کارگری است./ آقای ربیعی می‌تواند احیاء اصل فراموش شده سه‌جانبه‌گرایی که قانون هم روی اجرای آن تاکید دارد کرامت را به کارگران باز گرداند.»

دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور، «علی ربیعی» وزیر کار پیشنهادی رئیس جمهور را فردی توانمند خواند که از عهده حل مشکلات جامعه کارگری بر می‌آید.

«غلامرضا عباسی» در این باره به ایلنا گفت: اگر به گذشته باز گردیم و به نارسایی‌های بی‌شماری که کارگران با آن رو به رو هستند نگاهی بیندازیم خواهیم دید شخصیتی همچون آقای ربیعی، توانایی پاسخگویی به مطالبات ایجاد شده در جامعه کارگری را دارد.

وی در ادامه، بهبود شرایط نامناسب معیشتی، افزایش مزد پایه، اشتغالزایی پایدار، کرامت بخشیدن به کارگران و رعایت حقوق بنیادین کار را از مطالبات اصلی جامعه کارگری خواند.

این فعال کارگری با اشاره به نادیده گرفته شدن اصل سه جانبه گرایی در سال‌های گذشته افزود: آقای ربیعی می‌تواند با احیای این اصل فراموش شده که قانون هم روی اجرای آن تاکید دارد کرامت را به کارگران باز گرداند.

دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری سراسر کشور در پایان ضمن دفاع از تقویت حضور شرکای اجتماعی کار در مدیریت سازمان تامین اجتماعی خواستار احیای شورای عالی تامین اجتماعی به جای هیات امناء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز