خبرگزاری کار ایران

احتمال افزوده شدن «مزد» به دستور جلسه فردای شورای عالی كار

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۵

چکیده: «همزمان با انتشار خبر مربوط به برگزاری دومین جلسه ویژه شورای عالی کار، برخی منابع کارگری از احتمال بازبینی مصوبه دستمزدهای سال ۹۲ در این جلسه خبر دادند/ این حال برخی منابع کارگری در شورای عالی كار با تکذیب این شایعه، اعلام کرده‌اند که طبق اعلان دبیر خانه شورای عالی کار، دومین نشست ویژه تنها با موضوع افزایش حقوق مسکن و خوار و بار تشکیل می‌شود.»

شنیده می‌شود فردا در دومین جلسه ویژه شورای‌عالی کار علاوه بر موضوع افزایش حقوق مسکن و خوا وبار، موضوع بازبینی دستمزدهای سال ۹۲ نیز مورد بحث قرار خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با انتشار خبر مربوط به برگزاری دومین جلسه ویژه شورای عالی کار، برخی منابع کارگری از احتمال بازبینی مصوبه دستمزدهای سال ۹۲ در این جلسه خبر دادند.
بر این اساس منابع ایلنا گزارش داده‌اند كه در پی شکایت از نحوه افزایش دستمزدهای سال ۹۲ توسط جمعی از کارگران کشور در دیوان عدالت اداری، این نهاد قضایی از وزارت‌کار (به عنوان متولی شورای‌عالی کار) خواستار بازنگری در مصوبه مورد اعتراض کارگران شده‌ است.
با این حال برخی منابع کارگری در شورای عالی كار با تکذیب این شایعه، اعلام کرده‌اند که طبق اعلان دبیر خانه شورای عالی کار، دومین نشست ویژه تنها با موضوع افزایش حقوق مسکن و خوار و بار تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز