خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

رشد ۹۰ درصدی بررسی پرونده‌های مشاغل سخت و زیان

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۴

در این مدت ۸ هزار و ۵۰۰ درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور به کمیته بدوی ارایه شده بود که نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد حدود دو برابری برخوردار بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از رشد ۹۰ درصدی بررسی پرونده‌های مشاغل سخت و زیان آور طی ۱۰ ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال گذشته ۳ هزار و ۶۸۷ پرونده در این زمینه بررسی شده است، گفت: امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل این تعداد به هفت هزار پرونده رسیده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۸ هزار و ۵۰۰ درخواست بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور به کمیته بدوی ارایه شده بود که نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد حدود دو برابری برخوردار بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: از اول سال تاکنون ۵۶۸ پرونده واصله به کمیته تجدید نظر ارایه شده که همه آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

فاتح همچنین با اشاره به مجازی شدن مراحل تجدید نظر بررسی پرونده‌های مشاغل سخت و زیان آور آن را عامل مهمی در پایین آوردن زمان در ارایه خدمات به تمام بخش‌ها به خصوص قشر کارگر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز