خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

رای‌گیری‌ها در شورای شهر فراکسیونی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۹۰۶

عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه اداره جلسات هیات رئیسه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در پایان یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص عدم وحدت رویه در اداره جلسات شورای اسلامی شهر تهران، گفت: متأسفانه شورای پنجم در این دو سال وحدت رویه ای در اداره جلسات نداشته و این موضوع اتفاق خوبی نیست.

وی با اشاره به اینکه ما در کمیسیون‌های تخصصی لوایح مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار داده و سپس در صحن شورا مطرح می‌کنیم، اظهار کرد: انتظار داریم اعضای شورای شهر تهران نسبت به نظر تخصصی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی احترام قائل باشند.

نظری ادامه داد: یکی از موضوعات قابل تأمل در شورای شهر تهران این است که ما در شورا شاهد رأی‌گیری فراکسیونی هستیم و باید به این موضوع آگاه باشیم که اعضای شورا نباید خود را در تمام حوزه‌ها صاحب‌نظر بدانند.

نظری با بیان اینکه شهرداری در حوزه رفاه و مسائل اجتماعی وظیفه دارد و قانون آن را در مواردی به مدیریت شهری محول کرده است، افزود: پیگیری این وظایف از سوی مدیریت شهری می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر شود.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با موضوع استرداد لایحه سند جامع رفاه اجتماعی شهرداری به کمیسیون تخصصی در جلسه امروز اظهار کرد: پرونده این سند نزدیک به ۴ سال است که در شورا باز است و آن را در دو سال فعالیت شورا رد کردیم و پس از آن این موضوع در قالب لایحه‌ای از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به صورت پیشنهاد مطرح شد.

وی تصریح کرد: استرداد یک ماهه این لایحه فرقی به حال موضوع ندارد زیرا در حدود یک سال فعالیت معاونت فرهنگی اجتماعی در مدیریت جدید اقدام موثری از سوی این معاونت صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز