خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

جمع‌آوری ۶۴ میلیارد در کمپین لبخند مهربانی/ طراحی نرم‌افزار برای خیرین

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۷۵۳

رئیس سازمان بهزیستی کشور از جمع‌آوری ۶۴ میلیارد و تهیه ۶۰ هزار لباس گرم در کمپین لبخند مهربانی خبر داد و تاکید کرد: کمپین لبخند مهربانی با عنوان عیدانه از ۲۷ بهمن ماه تا ۲۷ اسفند ماه مبالغی که مردم به صورت نقدی و غیرنقدی داده‌اند، در قالب بسته‌‌‌های غذایی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی‌‌‌دانا عصر امروز در نشست خبری «گامی نیک، سالی نیک» که در سازمان بهزیستی برگزار شد، گفت: ۹۵ میلیارد ریال از طریق کمک‌ها جمع‌‌‌آوری شده و برای ۹۰ هزار دانش‌‌‌آموز نوشت‌‌‌افزار تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در کمپین لبخند مهربانی ۶۴ میلیارد جمع‌‌آوری و ۶۰ هزار لباس گرم تهیه شده است، اظهار داشت: در حال حاضر کمپین لبخند مهربانی با عنوان عیدانه از ۲۷ بهمن ماه تا ۲۷ اسفند ماه مبالغی که مردم به صورت نقدی و غیرنقدی داده‌اند، در قالب بسته‌‌‌های غذایی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این کمپین بهانه‌ای است تا نشان دهیم به فکر آنان هستیم. ما زمانی خیال آسوده داریم که هم‌‌‌وطنان‌مان نیز راحت باشند که شرایط حداقلی برای آنان است.

قبادی دانا درخصوص کمپین‌های موجود در بهزیستی تصریح کرد: به جز سه کمپین زمستانه (لباس گرم)، عیدانه و مهر باید کمپین‌های دیگری راه‌‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است نرم‌‌افزاری تهیه شود که روند کمک‌‌‌رسانی برای افرادی که می‌خواهند بدانند کمک‌هایشان به چه کسانی می‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌هایی که از طریق آی‌‌تی داشتیم، نرم‌‌افزارهایی طراحی شد که به افراد خیر کمک می‌کند که  بتوانند فرایند آن را ببیند، به شرط آنکه کرامت انسانی افراد نیازمند با مشکل روبرو نشود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: امیدواریم همه مردم در کمپین لبخند مهربانی در قالب بسته مواد غذایی مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز