خبرگزاری کار ایران

توصیه معاون وزیر آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی:

مدیران مدارس با توجه به تقارن ایام سوگواری از به کار بردن واژه جشن خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۸۸۰

معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از ۳۱ شهریور دایر است.

به گزارش ایلنا، مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در روز شنبه ۳۱ شهریور برای نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس اول همزمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام  در سراسر  کشور برگزار می‌شود.

بر اساس توصیه معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس موظف‌اند با توجه به  تقارن ایام سوگواری، ضمن رعایت شعائر مذهبی و حفظ حرمت ایام محرم، از بکار بردن واژه جشن  خودداری نموده و نیز مدت زمان اجرای مراسم کمتر از یک ساعت باشد تا نونهالان و خانواده آنان خسته نشوند.

هدف از اجرای این برنامه رسمیت بخشیدن به سال تحصیلی جدید، آشنایی نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان کلاس اول با دبستان و نیز حفظ، تکریم و عزت بخشی به "مدرسه حسینی" و "مکتب حسینی" است.

همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شد هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از ۳۱ شهریور دایر است.

مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در شهر تهران ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شهید امیری کیا واقع در خیابان۱۷ شهریور، خیابان پرورش، بعداز گوته(دروازه دولاب) با  حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی وزیر، مدیران کل و جمعی از مسوولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز