خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک:

ظرفیت بالای بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ارائه خدمت به فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۷۱

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در دیدار با علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش بر پتانسیل بالای این بانک در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اکبری با اشاره با اقدامات شایسته و موثر این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی و کمک به رفع مایحتاج ضروری اقشار نیازمند خصوصاً تلاش برای توسعه عدالت تحصیلی در مناطق محروم کشور بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران بر اساس ماموریت اجتماعی که بر عهده دارد توجه به دانش آموزان مستعد و توانمند مناطق محروم کشور را در اهداف و سیاست های خود ترسیم نموده است.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۳۳هزار بسته آموزشی - بهداشتی را در اختیار معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش قرار دادیم تا در مناطق محروم کشور توزیع شود، این برنامه ها در راستای توزیع صحیح عدالت تحصیلی و ایجاد شرایط برابر برای دانش آموزان انجام شده و تقویت زمینه های این نوع همکاری را خواهانیم.

دکتر مرتضی اکبری اظهارداشت: در این اقدام بالغ بر ۳۰۰ هزار قلم ملزومات آموزشی، بهداشتی و ورزشی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از محل بخشی از بودجه تبلیغاتی بانک برای دانش آموزان نیازمند با اولویت مناطق محروم تهیه شده و در مدارس آموزش متوسطه شبانه روزی استان های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، لرستان، کردستان و سیستان بلوچستان توزیع شده است.

وی با اشاره به رشد ۴۸ درصدی منابع قرض الحسنه این بانک در ۸ ماه گذشته، خاطرنشان ساخت: این رشد از استقبال و رضایتمندی مشتریان بانک و خیر و برکت سنت الهی قرض الحسنه نشات می گیرد و معتقدیم که بخش وسیعی از این منابع تجمیع شده باید به رفع مشکلات مالی اقشار متوسط و ضعیف جامعه تخصیص پیدا کند به همین منظور در عرصه مسئولیت های اجتماعی بیشتر تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با زلزله اخیر مناطق غرب کشور اظهارداشت: ساخت فضاهای علمی و احداث مدارس در مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه از نیازهای اساسی بوده که براین اساس، بانک قرض الحسنه مهر ایران، با رویکرد حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده این استان در بازسازی مدارس روستایی این مناطق مشارکت می کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز