خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:

توجه به بومی گزینی استخدام‌ها در دولت یازدهم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر لزوم توجه جدی به بومی گزینی استخدام‌ها از مراکز آموزشی مناطق محروم در دولت یازدهم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی زرافشان با اشاره به تلاش‌های این وزارتخانه برای تضمین و اجرای مقررات حمایتی از مراکز آموزشی محروم به ویژه مراکز استان سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد که در این کارگروه تمام دستگاه‌های مناطق محروم عضو بودند تا برای ایجاد منابع و امکانات و همچنین تضمین برنامه‌ها هم افزایی صورت گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کمیته مناطق محروم پس از بررسی‌های زیاد ۴ استان را برای اجرای پروژه‌ها و اقدامات انتخاب کرد که استان سیستان و بلوچستان در رأس آن‌ها قرار داشت.

زرافشان تصریح کرد: خوشبختانه در دولت یازدهم بومی گزینی در بحث استخدام نیرو محوریت دارد و این مسئله مورد توجه قرار گرفته است. از طرف دیگر برای نوسازی مدارس در سازمان مدیریت یک ردیف خاص در نظر گرفته شده اگرچه یک ردیف کلی در بودجه با اعتباری حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان وجود دارد که آن مربوط به تمام مناطق محروم کشور است، اما خوشبختانه برای استان سیستان و بلوچستان اعتبار خاصی در این حوزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر : ۴۲۴۰۹۷