خبرگزاری کار ایران

تدابیر شهرداری برای برگزاری مراسم نماز عید فطر

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۷۱۱

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تدابیر این معاونت برای برگزاری مراسم نماز عید فطر را اعلام کرد.

گزارش خبرنگار ایلنا، شهریار افندی‌زاده؛ قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شصت و دومین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی درباره تدابیر صورت گرفته برای برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر گفت: افزایش قطارهای مترو در خطوط یک و سه برای دسترسی راحت‌تر مسافران و نمازگزاران به مصلای تهران از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه امسال فاصله زمانی بین قطارها 4 دقیقه پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: ساعت 5 ونیم صبح قطارها به طور رایگان نمازگزاران را به مصلا می‌رسانند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امسال محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای شخصی اعمال می‌شود، بهتر است شهروندان تهرانی برای شرکت در نماز عید سعید فطر از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

افتدی‌زاده خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس برای مراسم نماز عید سعید فطر پیش‌بینی کرده و این اتوبوس‌ها از ساعت 5 و نیم صبح از 21 میدان و تقاطع مهم نمازگزاران را مستقیما به سمت مصلا منتقل می‌کنند، همچنین با مساجد هماهنگی شده و 200 دستگاه از این تعداد در اختیار مساجد قرار می‌گیرند.

وی به دیگر تمهیدات شهرداری برای خدمت به نمازگزاران اشاره کرد و گفت: 350 دستگاه ون نیز برای انتقال نمازگزاران پیش‌بینی شده است و پارکینگ‌هایی پیش بینی شده تا بتوان نظم ترافیکی مناسبی را ترتیب داد.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مناطق 3،6 و 7 شهرداری تهران با پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت هماهنگ شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوان مراسم نماز عید سعید فطر را در نهایت نظم در مصلا برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز