خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به ایلنا خبر داد:

صدور تاییدیه تولید موتورسیکلت برقی به ۴ شرکت

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۳۹

با توجه به تفاوت کیفیتی که در محصولات وجود دارد به نظر می‌آید به صورت تقریبی قیمت این محصولات بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان محاسبه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از فروش موتورسیکلت‌های برقی در پایتخت با قیمت حدودی ۶ تا ۱۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲ شرکت محصول خود را به ما ارائه داده‌اند که محصول ۴ شرکت، مورد تایید قرار گرفته و محصول ۸ شرکت دیگر نیز در حال طی کردن مراحل آزمایشگاهی و میدانی هستند.

«جعفر تشکری هاشمی» درگفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با ورود موتورسیکلت‌های برقی به سطح شهر، گفت: برای انجام این کار فراخوان دادیم و از میان شرکت‌هایی که توان تامین این موتور‌ها را دارند، ۵۰ شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند و ۳۲ شرکت نیز اسناد و مدارک‌شان برای ارزیابی به ما تحویل داده‌اند.

وی ادامه داد: از میان این شرکت‌ها ۱۲ شرکت محصول خود را به ما ارائه داده‌اند که محصول ۴ شرکت، مورد تایید قرار گرفته و محصول ۸ شرکت دیگر نیز در حال طی کردن مراحل آزمایشگاهی و میدانی هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: البته این اقدامات بخشی از فرآیندی است که برای تولید این محصولات باید طی شود، زیرا این شرکت‌ها باید بتوانند تاییدیه وزارت صنایع و معادن و سازمان حفاظت محیط زیست را نیز دریافت و مراحل شماره گذاری را طی کنند.

تشکری هاشمی گفت: اگر این شرکت‌ها را بتوانند تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند، تسهیلات و امکانات ارزان قیمت و بدون بهره‌ای برای محصولات آنها در نظر گرفته می‌شود که خریداران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

وی در مورد قیمت‌های تمام شده این موتورسیکلت‌ها اظهار کرد: قیمت‌های دقیق و قطعی هنوز مشخص نشده اما با توجه به تفاوت کیفیتی که در محصولات وجود دارد به نظر می‌آید به صورت تقریبی قیمت این محصولات بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان محاسبه شود. باید توجه داشت که شهرداری تهران هیچ کدام از این موتورسیکلت‌ها را خریداری نمی‌کند بلکه تنها آنها را در سبد حمایتی خود قرار می‌دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای شرکت‌های تولید کننده ایجاد نمی‌کنیم و هر محصولی که حداقل استاندارد‌ها و شرایط فنی را داشته باشد، در سبد حمایتی ما قرار می‌گیرد.

وی افزود: باید توجه داشت که تسهیلات اعطا شده از سوی شهرداری به خریداران اهدا خواهد شد و نه شرکت‌های تولید کننده، بنابراین خریداران در هنگام دریافت کالا می‌توانند از تسهیلات شهرداری استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز