خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد؛

استقبال شهروندان از همایش بزرگ دوچرخه سواری قزوین

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۶۶

همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت هفته قزوین با مشارکت یک‌هزار نفر از شهروندان، صبح دیروز، ۱۴ شهریورماه، از میدان آزادی تا زمین شقایق رخ داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی، همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت روز قزوین همزمان با جمعه، ۱۴ شهریور ماه، از میدان آزادی تا زمین شقایق با استقبال بیش از یکهزار نفری شهروندان تحقق یافت.

به گزارش ایلنا از قزوین، سعید وزیری‌نژاد افزود: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و کمک به حل مشکل ترافیکی شهر قزوین و به مناسبت جشنواره‌ای که سالروز پایتخت شدن قزوین در عهد صفوی گرامی داشته می‌شود، این برنامه مهیج برگزار شد.

وی در رابطه با چگونگی برگزاری همایش دوچرخه سواری توضیح داد: این همایش از ساعت ۹ صبح آغاز شد و شرکت کنندگان در عرض ۳۰ دقیقه به پایان مسیر رسیدند، آنان حدود سه کیلومتر را رکاب زدند و در پایان به قید قرعه به ۸ نفر از شرکت کنندگان دوچرخه اهداء شد.

وزیری‌نژاد با اشاره به برنامه‌های آتی این سازمان در ترویج فرهنگ دوچرخه سواری یادآور شد: اینگونه برنامه‌ها به صورت ماهانه و روشمند و در صورت مساعد بودن هوا در قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی همچنین از اجرای همایش‌های دوچرخه سواری برای بانوان در آیندهٔ نزدیک خبر داد و افزود: تمهیداتی اندیشیده شده تا در فضاهایی که امکان دوچرخه سواری بانوان وجود داشته باشد، برنامه‌هایی به فراخور موضوع اجرا کنیم.

وی یادآورشد: بر اساس تمهیدات انجام شده قرار است پیست دوچرخه سواری همگانی در زمین شقایق شماره دو ایجاد شود.

در این برنامه که ویژه آقایان بود، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، هیأت دوچرخه سواری و شرکت ایران دوچرخ نیز مشارکت داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز