خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا مطرح شد:

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۷۱۷

سازمان وظیفه عمومی ناجا، همه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایلنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌‌‌ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ‌‌‌التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده‌‌‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی‌‌‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌‌‌‌‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی‌‌‌نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

شایان ذکر است، مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز