خبرگزاری کار ایران

ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان در ایام نوروز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۳۴۹

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا،ضوابط و مقررات خروج از کشور برای مشمولان غیر غایب در ایام نوروز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نجف حمیدزاده اظهار کرد: به منظور رفاه حال مشمولان و رفع دغدغه‌های آنان برای دریافت مجوز خروج از کشور در ایام نوروز با مساعدت‌های صورت گرفته، مدت صدور مجوز خروج از کشور برای آنان در این ایام به ۴۵ روز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: دانشجویان و مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت می‌بایست در اسرع وقت از طریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی www.epolice.ir برای ثبت درخواست خود اقدام و پس از پرداخت اینترنتی وثیقه، مراحل بعدی اقدام به صورت پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: دانش آموزانی که به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام) رسیده اند، برای دریافت مجوز خروج از کشور، می‌بایست با برگ معافیت تحصیلی به وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: مشمولانی که درطرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند، درصورت پرداخت حداقل نیمی از مبلغ جریمه و به شرط نداشتن اقساط معوقه، می‌توانند با سپردن وثیقه کامل، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سرهنگ حمید زاده خاطرنشان کرد: مبالغ وثیقه برای سفر‌های سیاحتی ۱۵ میلیون تومان و برای سفر به عتبات عالیات ۳ میلیون تومان است.

معاون مشمولان و امور معافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند استعلام صدور مجوز خروج از کشور خود را از طریق بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا سامانه پیامک سازمان به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز